تاریخ : شنبه, ۲۳ خرداد , ۱۴۰۵ 28 ذو الحجة 1447 Saturday, 13 June , 2026
2

بیانیه نمایندگان در تقدیر از گازرسانی دولت به روستاها

  • کد خبر : 13327
  • 30 شهریور 1394 - 15:50

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی از بیانیه نمایندگان در راستای تقدیر از دولت به خاطر گازرسانی به روستاهای سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گناباد تایمز و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد رجایی باغ‌سیایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: نمایندگان در مجلس در حال امضای بیانیه‌ای هستند که در آن از دولت به خاطر گازرسانی به روستاهای سراسر کشور تقدیر شده است.

وی افزود: نمایندگان در این بیانیه از تلاش‌های دولت در گازرسانی به روستاهای سراسر کشور تقدیر و تشکر به عمل آورده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://gonabadtimes.net/?p=13327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • برچسب‌ها
    1392 آمریکا انتخابات امام جمعه امام جمعه گناباد امام خامنه ای ایران بجستان برجام برگزیده ها بیدخت جشنواره عمار حسن روحانی خامنه ای خراسان رضوی داعش دانشگاه آزاد دکتر حسن روحانی دکتر رجائی دکتر رجایی دکتر محمد رجائی دکتر محمد رجایی رجائی روحانی سعید جلیلی سومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران شورای شهر شهردار گناباد علیرضا جاویدعربشاهی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی فرودگاه گناباد فرماندار فرماندار گناباد پرسپولیس قنات قصبه نماینده گناباد و بجستان هاشمی رفسنجانی مجلس مجلس شورای اسلامی محرم محمد رجائی محمد صفایی کاخک گناباد گنابادتایمز