تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ 9 محرم 1448 Wednesday, 24 June , 2026
2

خادم: با قرارداد ۳ میلیاردی، چطور سقف قرارداد رعایت می‌شود؟!

  • کد خبر : 8044
  • 20 تیر 1393 - 12:29

به گزارش گنابادتایمزبه نقل ازفارس امیررضا خادم ØŒ درباره اینکه گفته می‌شود بدهی استقلال حدود 90 میلیارد تومان است، گفت: گفته می‌شود بدهی آنها افزایش پیدا کرده، اما از مبلغ قطعی آن اطلاعی ندارم. با توجه به اینکه گروه جدید در باشگاه مستقر شده‌، اسناد مختلفی رو می‌شود Ú©Ù‡ بدهی را بالا برده است. ÙˆÛŒ […]

به گزارش گنابادتایمزبه نقل ازفارس امیررضا خادم ، درباره اینکه گفته می‌شود بدهی استقلال حدود 90 میلیارد تومان است، گفت: گفته می‌شود بدهی آنها افزایش پیدا کرده، اما از مبلغ قطعی آن اطلاعی ندارم. با توجه به اینکه گروه جدید در باشگاه مستقر شده‌، اسناد مختلفی رو می‌شود که بدهی را بالا برده است.

وی در پاسخ به این سوال که با این مبلغ بدهی اسپانسرها و مدیرعامل دچار مشکل نمی‌شوند، اظهار داشت: این موضوع به اسپانسرها ربطی پیدا نمی‌کند و بدهی گردن باشگاه است. درباره افشارزاده هم باید بگویم که حتما دچار مشکل می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در امور واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی، درباره شرایط پرسپولیس و رفتن حمید استیلی، عنوان کرد: در روند کاری این باشگاه مشکلی ایجاد نشده است. جلسه هیات مدیره هم هر دو هفته برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم در جلسات آینده جانشین استیلی را تعیین کنیم.

خادم همچنین درباره آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی، تصریح کرد: چهارشنبه جلسه‌ای با رئیس سازمان خصوصی‌سازی و معاونش درباره روند واگذاری سرخابی‌ها داشتیم. عمده مطلب مورد بحث ما در واگذاری این دو باشگاه حسابرسی است که باید قانونی و رسمی باشد، به این صورت که از طرف مجمع دو باشگاه نماینده معرفی می‌شود و بعد از تایید رئیس مجمع و همچنین سازمان حسابرسی، حسابرس کارش را در این دو باشگاه آغاز می‌کند، اما با توجه به اینکه در این مدت حسابرسی استقلال و پرسپولیس مشکل داشته سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده تا زمانی که حسابرسی آنها قطعی نشود نمی‌تواند تعیین قیمت کرده و آنها را برای مزایده آماده کند. بحث حسابرسی هم طبق روال قانونی 4-3 ماه زمان می‌برد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش درباره اینکه فکر می‌کنید سقف قرارداد باشگاه‌ها با توجه به قرارداد بازیکنان با ارقام بالا رعایت شود، گفت: تاکید می‌کنم سازمان لیگ به سقف قرارداد باشگاه‌ها با توجه به آیین‌نامه‌اش ورود کند. اگر ارقام قرارداد بازیکنان نجومی و غیر قابل باور باشد نشان می‌دهد سقف قرارداد رعایت نشده است. وقتی یک بازیکن 3-2 میلیارد قرارداد دارد با همه بازیکنان و کادر فکر می‌کنید یک باشگاهی که سقف قراردادش را 30 میلیارد عنوان کرده می‌تواند آن را رعایت کند؟

وی افزود: مدیران استقلال و پرسپولیس سقف قرارداد را رعایت کرده‌اند و نباید این دو تیم با این همه هوادار متضرر شوند و در مقابل تیم‌های دیگر خارج از چارچوب عمل کنند. به صورت موکد از تاج می‌خواهم به این موضوع حساسیت نشان دهد و امیدواریم این ارقامی که شنیده‌ایم درست نباشد.

خادم در پایان اعلام کرد که لازم است طبق آیین‌نامه سازمان لیگ قرارداد بازیکنان روی سایت قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://gonabadtimes.net/?p=8044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • برچسب‌ها
    1392 آمریکا انتخابات امام جمعه امام جمعه گناباد امام خامنه ای ایران بجستان برجام برگزیده ها بیدخت جشنواره عمار حسن روحانی خامنه ای خراسان رضوی داعش دانشگاه آزاد دکتر حسن روحانی دکتر رجائی دکتر رجایی دکتر محمد رجائی دکتر محمد رجایی رجائی روحانی سعید جلیلی سومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران شورای شهر شهردار گناباد علیرضا جاویدعربشاهی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی فرودگاه گناباد فرماندار فرماندار گناباد پرسپولیس قنات قصبه نماینده گناباد و بجستان هاشمی رفسنجانی مجلس مجلس شورای اسلامی محرم محمد رجائی محمد صفایی کاخک گناباد گنابادتایمز