تاریخ : شنبه, ۱۶ خرداد , ۱۴۰۵ 21 ذو الحجة 1447 Saturday, 6 June , 2026
1

درخشش تیم های رباتیک دانشگاه آزاد گناباد در مسابقات کشوری

  • کد خبر : 6249
  • 27 بهمن 1392 - 12:30

دو تیم رباتیک دانشگاه آزاد واحد گناباد در رشته جنگجوی سبک وزن به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کرد.

به گزارش گنابادتایمز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد گنابادٰ دکتر مجتبی حسن زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با اعلام این مطلب که تیم های رباتیک واحد گناباد در مسابقات رباتیک کشوری خیام به عناوین دوم و سوم دست یافته اند. افزود: تیم های رباتیک واحد گناباد که از حدود دو سال قبل و با هدف حمایت از دانشجویان مبتکر و خلاق و تقویت استعدادها شکل گرفته است با حمایتی که از ناحیه حوزه معاونت پژوهشی و فناوری و راهنمائی هایی که از سوی اساتید شده است، خوشبختانه تا کنون به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.
دکتر حسن زاده خاطر نشان ساخت ، تیم رباتیک واحد گناباد در سال گذشته نیز موفق شد در دو دوره مسابقات رباتیک روبولند2013 و رباتیک سبلان عنوان قهرمانی را از آن خود نماید.
معاون پژوهشی و فناوری واحد گناباد در ادامه به مسابقات رباتیک کشوری خیام که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور برگزار گردید پرداخت و گفت: در این دوره از مسابقات و در رشته جنگجوی سبک وزن 42 تیم از سراسر کشور شرکت داشتند که دو تیم رباتیک واحد گناباد در این رشته به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کرد.
حسن زاده موفقیت تیم را مرهون تلاش سرپرست و اعضای تیم های رباتیک دانست و افزود: تمامی مراحل طراحی ، ساخت و کارهای مکانیکی روبات ها توسط اعضای تیم و در مجموعه آزمایشگاه ها و کارگاه های برق واحد انجام شده است.
معاون پژوهشی در پایان از زحمات زحمتکش سرپرست وآقاان علیخانی ، صالح نیا ،یعقوبی ، حیدری ، اسدیان ، بنازاده ،و اسماعیل زاده اعضای تیم روبایتک دانشگاه آزاد اسلامی گناباد تقدیر و قددانی نمود.
حسن زحمتکش سرپرست تیم های روباتیک واحد گناباد نیز ضمن تشکر از حمایت های رئیس و معاون پژوهشی و فناوری واحد ، سطح این دوره از مسابقات را که از 23 تا 25 بهمن ماه در واحد نیشابور برگزار گردیده است بسیار خوب توصیف کرد و آن را در سطح عالی دانست. و به اختلاف امتیاز بالای تیم های رباتیک واحد گناباد از رقبای خود اشاره کرد.
شایان ذکر است. دکتر مجتبوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در دیدار با معاون پژوهشی و فناوری و سرپرست و اعضای تیم رباتیک واحد از زحمات و تلاش آنان تقدیر نمود و این موفقیت را به تمامی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی گناباد تبریک و تهنیت گفت.

لینک کوتاه : https://gonabadtimes.net/?p=6249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • برچسب‌ها
    1392 آمریکا انتخابات امام جمعه امام جمعه گناباد امام خامنه ای ایران بجستان برجام برگزیده ها بیدخت جشنواره عمار حسن روحانی خامنه ای خراسان رضوی داعش دانشگاه آزاد دکتر حسن روحانی دکتر رجائی دکتر رجایی دکتر محمد رجائی دکتر محمد رجایی رجائی روحانی سعید جلیلی سومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران شورای شهر شهردار گناباد علیرضا جاویدعربشاهی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی فرودگاه گناباد فرماندار فرماندار گناباد پرسپولیس قنات قصبه نماینده گناباد و بجستان هاشمی رفسنجانی مجلس مجلس شورای اسلامی محرم محمد رجائی محمد صفایی کاخک گناباد گنابادتایمز