تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ 9 محرم 1448 Wednesday, 24 June , 2026
1

بهشتی مدیرعامل باشگاه ملوان شد

  • کد خبر : 12493
  • 26 تیر 1394 - 17:07

تعیین و تصمیم‌گیری درباره وضعیت قرارداد بازیکنان ملوان به دست امیر قلعه‌نویی افتاد.

به گزارش گناباد تایمز و به نقل از  خبرگزاری فارس از انزلی، پس از کش و قوس‌های زیاد سرانجام داریوش بهشتی مالک نیمی از سهام باشگاه ملوان انزلی امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کرد.

قرار است قلعه‌نویی دوشنبه هفته آینده وارد انزلی شود و هدایت این تیم ریشه‌دار گیلانی و لیگ برتری را به‌عهده بگیرد.

در نشستی که برای مشخص شدن وضعیت باشگاه ملوان برگزار شد، سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ملوان اظهار کرد که قلعه‌نویی از این پس تصمیم‌گیری و تعیین وضعیت قرارداد بازیکنان را به‌عهده می‌گیرد.

محمود آذرگون همچنین داریوش بهشتی را با رای تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان به عنوان مدیر عامل این باشگاه معرفی کرد.

لینک کوتاه : https://gonabadtimes.net/?p=12493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • برچسب‌ها
    1392 آمریکا انتخابات امام جمعه امام جمعه گناباد امام خامنه ای ایران بجستان برجام برگزیده ها بیدخت جشنواره عمار حسن روحانی خامنه ای خراسان رضوی داعش دانشگاه آزاد دکتر حسن روحانی دکتر رجائی دکتر رجایی دکتر محمد رجائی دکتر محمد رجایی رجائی روحانی سعید جلیلی سومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران شورای شهر شهردار گناباد علیرضا جاویدعربشاهی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی فرودگاه گناباد فرماندار فرماندار گناباد پرسپولیس قنات قصبه نماینده گناباد و بجستان هاشمی رفسنجانی مجلس مجلس شورای اسلامی محرم محمد رجائی محمد صفایی کاخک گناباد گنابادتایمز